Plata, Livrare si Returnare

MODALITATI DE PLATĂ

Prețul de vânzare al produselor este cel afișat pe site. Prețul afișat include TVA, precum și orice altă taxă aplicabilă (mai puțin cheltuielile de livrare ale produsului/produselor). Prețul de vânzare poate fi modificat de către tabaccogifts.ro, in orice moment fără o notificare prealabilă. De asemenea, in functie de volumul comenzii, de pretul acesteia, de produsul comandat ori de gradul de fidelitate a clientului, pretul final al produselor poate fi negociat, independent de valoarea afisata pe site. tabaccogifts.ro isi rezerva dreptul exclusiv de a refuza o negociere in masura in care aceasta va fi in detrimentul activitatii economice a societatii. In urma negocierii, pretul rezultat nu poate fi superior celui afisat pe site, cu exceptia unor cazuri justificate precum comandarea anumitor produse ori anumitor cantitati de produse, cu un anumit termen de livrare solicitat de catre client dar care ar genera pentru furnizor un efort suplimentar fata de cel normal, generat de o comanda uzuala.

In momentul confirmării comenzii, tabaccogifts.ro va emite o factură pentru produsele ce urmează a fi livrate, Utilizatorul fiind obligat să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația in vigoare, asumandu-si intreaga responabilitate pentru exactitatea acestora.

Bauturile alcoolice,tutun, produsele din tutun,accesorii tutun,tigari electronice si accesorii, se pot achizitiona doar de catre persoanele care au implinit varsta de 18 ani.

Modalitățile de plată sunt:

Plata in numerar – in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din depozitul tabaccogifts.ro. În cazul livrării produsului printr-o firmă de curierat, plata acestuia se va face curierului delegat, respectiv firmei de curierat, pe baza de chitanta ca si act doveditor al platii. Efectuarea plății de către client reprezintă acceptul privind conformitatea produsului/produselor livrate.

Promoțiile/ofertele prezente pe site sunt valabile in limita stocului disponibil si numai in perioada indicata pe site.

In cazul in care contractul nu poate fi executat intrucat produsul nu este/nu mai este disponibil, tabaccogifts.ro va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care a luat cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit, sumele primite ca plata vor fi rambursate in termen de maximum 30 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produsului comandat (precum si a documentelor însoțitoare) se va face la adresa indicata de Client, in termen de maxim 14 zile de la momentul ridicării produsului de catre Prioripost / Fan Courier, sau orice alta firma de curierat, care reprezintă termenul de retragere din contractul încheiat cu tabaccogifts.ro.

Produsul poate fi ridicat direct de la depozitul tabaccogifts.ro din Strada Brailei nr. 220, Galati, conform opțiunii Clientului. Dupa lansarea comenzii de catre client, aceasta va fi confirmata telephonic sau prin email de tabaccogifts.ro, clientului comunicandu-i-se data si ora la care poate ridica produsul, avand in vedere ca exista posibilitatea ca la trimiterea comenzii aceasta fie sa nu se regaseasca, fie sa se regaseasca doar partial pe stoc in magazin. In lipsa confirmarii mentionate anterior, clientul se poate prezenta in vederea ridicarii produsului comandat, insa exclusiv pe riscul sau, existand posibilitatea ca la data prezentarii sale, fara o confirmare in prealabil, produsul comandat sa nu fie disponibil, tabaccogifts.ro neasumandu-si niciun fel de raspundere in acest caz.

Livrarea se face numai pe teritoriul României.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, tabaccogifts.ro va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării.

In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, tabaccogifts.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor.

tabaccogifts.ro nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile cauzate de firma de curierat.

In masura in care clientul nu este gasit de catre firma de curierat la adresa specificata in comanda, ori adresa specificata in comanda nu este completa sau contine inadvertente, de natura a face imposibila livrarea comenzii, precum si in cazul in care livrarea ar trebui sa se realizeze intr-o locatie improprie, de natura a pune in pericol integritatea curierului, fapt care face imposibila livrarea, clientul este raspunzator in integralitate pentru contravalorea transportului.

In masura in care clientul revine si resolicita comanda, toate costurile legate de noul transport sunt in sarcina sa.

In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, tabaccogifts.ro despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale spete suportate de tabaccogifts.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat.

In masura in care clientul achita contravaloarea produselor insa pana la momentul livrarii/ridicarii lor se razgandeste, nejustificat, anuland comanda ori refuzand preluarea produselor, tabaccogifts.ro va restitui pretul achitat, urmand ca din acesta sa se scada eventualul cost al transportului – daca acesta a fost efectuat – precum si orice alta suma reprezentand eventuale spete suportate de tabaccogifts.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat in mod nejustificat.

RETURNAREA PRODUSELOR

In functie de natura produselor, orice client persoana fizica (consumator) are dreptul sa notifice în scris tabaccogifts.ro că dorește denunțarea contractul de vânzare – cumpărare a produsului/produselor comandat/comandate, fără ca acest lucru sa dea naștere la penalități si fără a fi necesara invocarea vreunui motiv, cu condiția ca denunțarea sa se producă in termen de maxim 14 zile lucrătoare de la livrarea comenzii.

Pentru ca ne dorim sa avem cat mai multi clienti multumiti de  produsele Tabacco & Gifts, ne-ar bucura totusi sa ne mentionati motivul returnarii, ne ajutati astfel sa ne imbunatatim performantele.
– Pentru returnarea produsului comandat , va rugam trimiteti in prealabil un email la adresa  contact@tabaccogifts.ro, cu subiectul “Doresc sa returnez”,  insotit de “Formularul de retur” pus la dispozitie pe site, completat.
– Va rugam sa specificati adresa dvs. de e-mail, numarul de telefon si adresa unde v-a fost livrat produsul, precum si contul bancar unde doriti sa primiti banii.
-Banii vor fi returnati DOAR in contul bancar indicat in cererea de retur. Formatul contului IBAN, in Romania, este Roxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (24 de caractere). Corectitudinea datelor transmise este in totalitate responsabilitatea clientului.

Cum returnezi?

Dacă vrei să returnezi o comandă sau un produs, se poate face prin două modalități: ridicare de către Curier sau predarea într-un oficiu Poșta Română.

Modalități:

1) Completarea formularului de retur

2) Trimiterea unui e-mail la contact@tabaccogifts.ro sau direct folosind formularul , ne lasi numele tău, adresa de e-mail și un mesaj cu ce produse doriți să returnați .

    FORMULAR RETUR

    DATE COMANDĂ

    DESTINATAR:
    ZAGENOSTILL SRL

    Tabacco & Gifts
    Centrul comercial Dunărea Mall, Strada Brăilei Nr. 220, Galați 800409.

    Condiții de acceptare a returului:

    • returul va fi acceptat dacă produsul este în aceeași stare în care a fost livrat;
    • produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set;
    • aparatele de injectat pot fi returnate doar dacă nu au fost folosite;
    • produsele desigilate precum: tutun, trabucuri, țigări de foi, arome/pietre/pastă narghilea, lichid țigară electronică, nu se pot returna. Motiv: produsele sigilate de producător nu se pot revinde ca produse resigilate.
    • dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

    Odată ce înregistrăm solicitarea ta de retur, vă vom ține la curent cu statusul acesteia prin e-mail sau telefonic.

    Trebuie să știi: un retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui să ne contactezi pentru o soluționare mai rapidă la contact@tabaccogifts.ro.

    În termen de 24 ore de la plasarea solicitării vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de către un operator.

    Clientul va suporta cheltuielile directe de returnare ale produselor cumparate de la tabaccogifts.ro.

    Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, etc., tabaccogifts.ro va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea sau daca diminueaza suma returnata, proportional cu deficienta constatata la returnare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile prezentate la Anexa B din OUG 34/2014.

    În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, tabaccogifts.ro va rambursa contravaloarea acestuia in cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu exceptia cazului in care se constata ca produsul returnat prezinta lipsuri, deficiente, deteriorari, etc, situatie in care pretul se va reduce proportional.

    Denunțarea contractului in mod repetat, fara justificare reala, va putea fi considerata un abuz.

    In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare, sigilate, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal sau alte documente), aceste conditii fiind cumulative, lipsa uneia dand dreptul furnizorului de a refuza returnarea si restituirea pretului.

    Acele produse la care producatorul impune conditii speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de catre tabaccogifts.ro, in conformitate cu OUG 34/2014 Art. 16 Lit. d).

    Prevederile prezentului capitol se completează cu dispozițiile O.G. 34/2014, in cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

    Deschide chat-ul
    Bună ziua. Cu ce vă putem ajuta?